Pre mesiacom som oficiálne spustil stránku Rodokmeň. Prišiel čas pozrieť sa, ako sa projektu darí.
Google Analytics tvrdí, že za mesiac stránka zaznamenala 2700 návštev. Počítadlo prezretých stránok v tejto chvíli stojí na čísle 12 600. Priemerný návštevník si prezrel štyri a pol stránky. Bounce rate, ktoré naznačuje, ako stránka splní očakávania tých, ktorí na ňu prídu cez vyhľadávač je na úrovni 40 percent (čím nižšie, tým lepšie) a tu je ešte čo zlepšovať – verím, že postupným pridávaním užitočného obsahu stúpne aj počet ľudí, ktorí po príchode na stránku z nej neodídu a pekne budú prechádzať jej obsah.
Spolu so štartom stránky som spustil súťaž o atraktívnu knihu (atraktivita korešponduje s cieľovou skupinou čitateľov). Aj vďaka tomu sa podarilo stránke získať 19 odberateľov noviniek prostredníctvom mailu (využívam službu Feedburner). Tu neskrývam, že som čakal trochu vyššie číslo (cieľ bolo 30 odberateľov v priebehu prvého mesiaca).
Počas mesiaca som sa pár dní hral s Google Adwords (google mi pred časom daroval „štartovací balík“ za 75 dolárov), ale k ničomu to neviedlo. Nevedel som si nastaviť sledovanie konverzií (bol som rád, že som to vôbec spustil:)).