Skúsenosť s InSPORTline. Dokončenie príbehu

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
    Pokračovanie komunikácie s inSPORTline

    Pokračovanie komunikácie s inSPORTline

    Pokračovanie príbehu o nákupe v InSPORTline je v podstate pokračovaním príbehu o tom, ako (ne)komunikovať s klientom. Včera som ich upozornil, že meškajú nielen s riadnym termínom doručenia, ale aj s tým náhradným. Reakcia mala pomerne prekvapivý obsah:

    „Marku, poprosíme Vás znovu, s tímto se prosím obracejte na objednavky@insportline.sk. Na facebooku nejsme schopni problém vyřešit, “

    Prekvapivý preto, že pred týždňomso mnou bez problémov komunikovali cez FB a na žiadnu mailovú adresu ma neodkázali. Pristúpil som teda na nové pravidlá a kontaktoval som predajcu mailom. Napriek tomu som chcel vedieť, prečo zo stránky zmizlo vlánko, v ktorom som sa pred týždňom pýtal na meškajúci tovar. Vlákno pritom nemalo negatívny charakter, dokonca si myslím, že problém so mnou odkomunikovali úplne v pohode. Miznúce vlákno malo opäť zvláštne zdôvodnenie:

    „Marku, to nevíme, na komunikaci je nás tu více, takže těžko říci. Ještě jednou se vám omlouváme a věřím, že se Vaše věc vyřeší ke spokojenosti.“

    Nuž som im vysvetlil, že príspevky na FB Walle miznú vtedy, keď ich niekto vymaže alebo ak správca stránky klikne na tlačidlo „Skryte zo stranky“. Na to mi už neodpovedali.

    Záver komunikácie s inSPORTline.

    Záver komunikácie s inSPORTline.

    Neprišla ani odpoveď na môj mail, kam mi odporučili napísať. Tak nejak som čakal aspoň vetu „Prepáčte, problém riešime, tovar dostanete vtedy a vtedy“. Ozvala sa až popoludní kuriérska služba s tým, že tovar mi doručia nasledujúci deň.

    Happy end? Priznám sa, že neviem… Čo myslíte?

    DOPLNENIE:
    Dve hodiny po tom, ako som sa dohodol s kuriérom, že mi tovar doručí dnes v určitom čase mi prišiel mail od inSPORTline. Informujú ma, že

    „Vaša objednávka bola odoslaná. Doručenie tovaru prebehne v nasledujúci pracovný deň.“

    Normálne som zmätený :)

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
      4 568 x čítané

      3 Comments to “Skúsenosť s InSPORTline. Dokončenie príbehu”

      1. bolek 13 júna 2012 at 17:57 #

        Ja zo slovenskych a ceskych e-shopov uz hlavne nikdy nic neplatim dopredu. Akonahle nieco zaplatis a oni maju tvoje peniaze na ucte uz pre nich nie si zaujimavy, lebo pri takychto zakaznikoch priorita prudko poklesne. Prioritu maju zasielky, kde platbu este iba ocakavaju. Radsej zaplatim viac za dobierku alebo osobny odber

      2. stevo 23 októbra 2012 at 16:06 #

        Treba nakupovať v overených webshopoch, ja už nakupujem takto dosť dlho. 4-5 krat do mesiaca, zatial som ziadne problemy nemal.

      3. Inside 1 februára 2013 at 10:38 #

        Po mojej zlej skúsenosti s týmto shopom (komentár som dal do prvej časti článku) už od nich nich nechcem a takéto veci kupujem inde.
        Našťastie toto je moja jediná zlá skúsenosť so slovenským eshopom (ešte 007, nedali daňový doklad k nákupu, ale to poriešime, dúfam)