Skúsenosť s InSPORTline. Celé zle

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
    Komunikácia na FB stránke Insportline

    Komunikácia na FB stránke InSPORTline

    22. mája som si objednal tovar v online obchode InSPORTline. Ešte v ten deň som za to var zaplatil. Podľa informácie na webe tovar mali daný tovar v tom čase mali na viacerých pobočkách siete InSPORTline.

    Ešte v ten deň prišlo mailom potvrdenie, že „dodacia doba je do 5 pracovných dní pokiaľ nie je uvedené inak“.  Tovar tak mal prísť najneskôr 29. mája.

    Všetko vyzeralo dobre celých 24 hodín. Už 23. mája prišiel mail, v ktorom ma informovali, že „objednany tovar uz nie je na nasej pobocke skladom“, ale určite mi ho dodajú do 1. júna. Podľa informácie na webe pritom daný tovar stále mali na niekoľkých pobočkách spoločnosti. Od toho dňa mi prišlo niekoľko reklamných ponúk od spoločnosti InSPORTline na rôzny tovar.

    Keď mi do schránky dorazila ponuka vyplniť anketu na tému „ako ste spokojný s našimi službami“, uvedomil som si, že je 5. jún a ja stále márne čakám na objednaný tovar.

    Kritický komentár sa kdesi stratil.

    Kritický komentár sa kdesi stratil.

    Nuž som napísal na Facebookovú stránku InSPORTline. Nechcel som nič viac, než informáciu o tom, kedy dostanem tovar, za ktorý som dávno zaplatil. Prišla promptná odpoveď v neformálnom duchu: „Marku, podíváme se do systému a dáme vědět. Děkujeme za informaci.“.  Super, vravím mi. Nasledovala informácia: „Marku, mám pro vás následující zprávu:) Jedná se o to, že výrobce nám posouval termíny, proto ty informace byly poněkud zkreslené, v každém případě. Nyní máme informaci, že výrobek bude u vás nejpozději do 5 dní. Moc se vám omlouváme a doufáme, že nám zachováte přízeň. Pěkný den.“ Priznám sa, že nevidím dôvod na smajly a vyhováranie sa na dodávateľa v čase, keď tovar majú na predajni je, čo ja viem… Tento způsob výmluv zdá se mi poněkud nešťastným.

    Nuž, päť dní uplynulo 10. júna. Päť pracovných dní uplynulo dnes. Samozrejme, že tovar neprišiel. Vravím, si, že sa poinformujem InSPORTline na ich Facebook stránke. Ideálne priamo vo vlákne, ktoré som založil pred týždňom. A neuveríte, môj príspevok som na FB stránke InSPORTline nenašiel. Po chvíli pátrania a pomoci kamaráta (vďaka Jozef :) ) sme zistili, že môj kritický príspevok sa nestratil, ani ho nevymazali… len nie je vidieť (žeby FB funkcia „Skryté zo stránky“?).

    Prvú a poslednú transakciu so spoločnosťou InSPORTline snáď nejako dotrpím. V budúcnosti však rady šťastných zákazníkov zrejme nerozšírim. A čo vy?

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
      2 894 x čítané

      Jeden komentár to “Skúsenosť s InSPORTline. Celé zle”

      1. Inside 1 februára 2013 at 09:59 #

        Som si myslel, že iba my máme taký problém :-)) Pred dvomi rokmi sme chceli na Vianoce stepper. Mali ho skladom, ale dodajú len medzi sviatkami. OK, nič sa nedeje. Po niekoľkých mailoch našich aj ich ani koncom januára nebol.Tak som objednal cez ebay.com a o týždeň bol doma a aj lacnejší.
        Tuším napíšem aj ja o nich článok, tak ako píšem na svojom webe o praktikách AAA auto, ďalších špekulantoch.