Doma sme prišli k poznaniu, že Benita potrebuje nový mobil. Nabehli sme do predajne nášho rodinného operátora, chvíľu špekulovali a vybrali telefón. „Ten si však môžete objednať len cez internet,“ reaguje slečna v slušivom úbore. „OK, vy tu nemáte internet?“ skúšať protiútok. „Máme, ale odtiaľto si ho nemôžete objednať,“ reagovala slečna. „Čiže nie je možné, aby ste klikli v systéme, že klient si objednal tento a tento telefón?“ skúšam. „Nie to sa nedá,“ uzatvára slečna debatu.
Nuž vyrážame domov. Spúšťam počítač, ťukám adresu www.orange… a klikám:
Telefóny (klik)
Som verný zákazník (klik)
Vypisujem kód (super, budem identifikovaný systémom, nebudem musieť vypisovať kraviny, čo už o mne Orange má dávno v systéme, vravím si).
Super, som prihlásený, vidím voľbu „Chcem nový telefón“. (klik)
Telefón, ktorý si Benita vybrala už v predajni, vyberáme. (klik)
Mám naťukať, aký paušál k telefónu chcem – no ale veď taký, aký som mal doteraz. Predsa, keby som chcel iný paušál, kliknem na voľbu „chcem nový telefón s novým paušálom“.
No nič, nanovo naťukávam staronový paušál.
Potvrdzujem, že súhlasím so všetkým a…
Mám zadať meno, adresu a všetky tie veci, čo už Orange o mne roky má. Na kieho oného? (rozumiem, že niektoré dáta sa mohli zmeniť, stačilo zobraziť vyplnený formulár s možnosťou upraviť ho…)
Prichádza mail: „Objednávka bude v čo najkratšom čase overená a následne pripravená na expedíciu“
Odvtedy prešlo 13 dní a telefón nikde, tak rozmýšľam ako dlho trvá „čo najkratší čas“…
Podobne skusenosti nedavno:
1. U ruzoveho operatora tiez vyber mobilu pre pribuznu a pri pultiku nam oznamili, ze ten telefon sa da len cez internet. Ale bola tam nastastie slecna a ked sme sa milo usmiali, tak bola ochotna tu objednavku cez internet spravit hned. Ale nakoniec smola, akurat sa minul na sklade.
2. Takze cakame par dni, na e-shope vidim, ze opat na sklade, okamzite objednavam. Asi tyzden bez odozvy, po tyzdni telefonat, ze sa im telefon minul a nemozu vybavit objednavku (co s nou robili tyzden, ked v momente obj. este mali, uz radsej ani nepatram)
Poucenie: Ako by ich (operatorov) jedna mater mala :-)
Bod pre kuriera, telefon mi dorucil do restiky, co mame pri dome :) Aspon uz viem, ze „najkratsi mozny cas“ je 13 dni :)