Kauza Slovenská sporiteľňa

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
    Peniaze nesmrdia
    Peniaze nesmrdia

    Tak to vyzerá, že reklamácia v Slovenskej sporiteľni je na konci. Možno si spomeniete, ako ma Slovenská sporiteľňa nasrala. Ak nie, tak v skratke: táto banková inštitúcia mi najskôr cez svoj bankomat odobrala kartu a následne si neoprávnene účtovala poplatok za výber hotovosti na pobočke. V ankete som sa vás pýtal, ako podľa vás Sporiteľňa reklamáciu vyrieši. Väčšina z vás predpokladala, že v banke budú tvrdiť, že poplatok si účtujú v zmysle cenníka a nedá sa s tým nič robiť (64%). Nakoniec však mali pravdu tí, čo očakávali, že banka sa ospravedlní a poplatok vráti. Peniaze sa síce vrátili na účet, stále som si však nie celkom istý, či mám byť ako zákazník spokojný z reakcie banky.

    Tu je časť z reakcie banky:

    Na základe šetrenia Vám boli dňa 26.10.2009 uvedené prostriedky zaúčtované v prospech Vášho účtu.
    Za nepríjemnosti spôsobené vzniknutou situáciou sa Vám ospravedlňujeme a veríme, že ďaľšie využívanie služieb našej banky naplní Vaše potreby k plnej spokojnosti.

    V reklamácii som vzhľadom na komplikácie a náklady, ktoré mi vznikli v súvislosti s pochybením banky žiadal „minimálne vrátenie poplatku.“ Mám byť teda s vybavením reklamácie spokojný? Spravme si malý sumár toho, kde boli moje náklady spojené s pochybením banky nejak kompenzované a kde nie.

    ANO:

    • Poplatok 1,56 eura za výber hotovosti

    NIE

    • Návšteva pobočky A – strata času približne 20 minút
    • Opakované volania na hotline Slovenskej sporiteľne – odhadujem pár centov
    • Návšteva pobočky B – strata času približne 60 minút
    • 1,5 eura za parkovné v meste pri pobočke B
    • Benzín za jazdu k pobočke B a späť cca 1,8 eura

    Ak chcete vedieť, ako by sa mala firma správať v prípade svojho pochybenia, stačí si prečítať moju skúsenosť so sklenárstvom Královič. Čo myslíte, vybrala si banka najlepšie riešenie, ako zareagovať na vlastné pochybenie?

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      7 odpovedí na „Kauza Slovenská sporiteľňa“

      1. noo, myslim si, ze bloggeri maju v tomto vyhodu :)
        Sme brani trocha serioznejsie ako klasicky zakaznik, teda aspon podla mojich skusennosti.

        1. zle postavena otazka. nejde o to, co som CAKAL, ale co by som v danej situacii OCAKAVAL. Vzhladom na komunikaciu bank s klientami som vela necakal. Ale standardne by som ocakaval cosi taketo: Vidime, ze sme spravili chybu, vraciame vam peniaze, ktore sme vam nepravom zobrali. kedze ste klient, ktoreho si vazime (ako vsetkych klientov, predsa:)) mate na najblizsi mesiac nase sluzby zo zlavou/zadarmo…

        1. Ratal som s tym, ze to bude stratova akcia. Ale ked uz ma vytocili, chcel som vediet, ako to dopadne – islo skor o princip ako o 1,5 eura

      Nie je možné pridávať komentáre.