Ako má komunikovať firma

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    Sklenárstvo, výroba terária a akváriaNedávno som bol na tomto blogu obvinený z toho, že sa len sťažujem na firmy v ich komunikácii so zákazníkmi a ich celkový prístup k biznisu. Tu si to odniesli poisťovne, tam som pár viet venoval Slovenskej sporiteľni. Aj preto, aby som vyvrátil svoju povesť chronického sťažovateľa, je tu krátka skúsenosť s jedným sklenárstvom.

    Pre našu korytnačku som potreboval terárium – leto sa končilo a pobyt na balkóne už nebol pre ňu. Obehol som Baumax, Hornbach, pár špecializovaných obchodov. Niekde som však nevedel nájsť terárium s vyhovujúcimi rozmermi. Jedno bolo krátke, druhé úzke. Takmer všetky boli vysoké ako štandardné akváriá, čo pre pri chove korytnačky dosť zbytočná vec. Takmer ideálneho kandidáta som našiel v predajni ZooDom na mierovej. Stačilo si terárium objednať, zaplatiť zálohu – problémom však bolo, že mi nevedeli povedať, koľko za terárium zaplatím, lebo „vedúca tu nie je.“

    Tak som sa rozhodol skúsiť sklenárstva, kde nie je problém spraviť terárium na mieru. Ako prvé mi prišlo pod ruku sklenárstvo Královič. Na webe som zistil, že na objednávky cez web dávajú 10-percentnú zľavu. Tak som si ho objednal. V priebehu pár dní som však zistil, že moja objednávka sa kdesi „stratila“. Pomohla krátka mailová komunikácia s pánom Kráľovičom. Prišlo ospravedlnenie (+), dodanie terária v skrátenom čase (++) a navýšenie zľavy z 10 na 20 percent (+++). V momente, keď bolo terárium pripravené, prišla mi na mobil SMS (++++)

    Nuž, takto si predstavujem komunikáciu firmy so zákazníkom a prípadné vyriešenie problému, ktorý nastal na strane firmy. Na základe tejto skúsenosti môžem sklenárstvo Královič s pokojným svedomím odporučiť aj iným potenciálnym zákazníkom. Inšpiruje sa týmto ukážkovým spôsobom komunikácie Slovenská sporiteľňa?

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      Tags: , , ,

      3 788 x čítané

      4 Comments to “Ako má komunikovať firma”

      1. Trent 20 októbra 2009 at 14:20 #

        A opat prvy prispevok, kto iny, ze?

        Tak je, s Kralovicom len najlepsie skusenosti… sam mam od nich velke zrkadlo v kupelni… prisli vymerali zrkadlo odisli… prisli… samozrejme, zrkadlo zle odrezane, nepasovalo do otvoru medzi obkladacky. Chlapci bez reci odisli a na druhy den priniesli vhodny rozmer, nalepili a bolo… bez problemu. Cena dobra, montaz rychla, ziadne zbytocne kecy.

        (dovetok: mal si sa opytat, poslal by som ta tam hned :-))
        (dovetok 2: naco ti bude druhe terarium od sporitelne :-)) *joke*

      2. Kusi 20 októbra 2009 at 14:49 #

        Ja mam podobnu skusenost so silver.ag, na poste sa zasielka stratila, no tak som tam poslal mail, ospravedlnili sa mi a o dva dni mi zasielka prisla rovno kurierom, ktory bol zadarmo a navyse mi pribalili kupon na zlavu pri dalsom nakupe a k privesku aj nausnice pre moju polovicku :)

      3. ktosi 28 mája 2011 at 17:51 #

        Mi SLSP ani radsej nepripominaj. Som rad ze som z tade konecne prec. 10 percent zlavy navyse urcite potesilo.

      Trackbacks/Pingbacks

      1. ifresh.cz - 20 októbra 2009

        Ako má komunikovať firma…

        Nedávno som bol na tomto blogu obvinený z toho, že sa len sťažujem na firmy v ich komunikácii so zákazníkmi. Tu je príklad, že firmy to vedia aj inak…