Reklamácia v Slovenskej sporiteľni

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    Reklamácia služieb banky Slovenská sporiteľňaAko viete, Slovenská sporiteľňa ma posledných dňoch trápi. Jej bankomat mi zhltol kartu, musel som bežať na pobočku, kde si za výber peňazí účtovali poplatok podľa mňa neoprávnene. Dnes som teda nabehol na základe pokynu pani z pobočky Slovenskej sporiteľne, kde som vyberal hotovosč (pobočka A) do pobočky, kde mám zriadený účet (pobočka B) – len tam mi vraj kartu vydajú. A nestačil som sa diviť.

    Pani v pobočke B mi vydala kartu. S reklamáciou podľa mňa neopárneného poplatku za výber hotovosti však mala problém. Odmietala totiž samotnú reklamáciu prijať. Vraj mám ísť na pobočku A, kde sa výber uskutočnil. Pani stále argumentovala tým, že “ak kúpim topánky v jednom obchode, nejdem ich reklamovať do iného.” V úžase som začal pochybovať, či ide o tú istú banku. Po kontrolných otázkách, či pobočky o svojej existencii vedia, či sú spolu schopné komunikovať, či si môže pozrieť do systému banky, že veci, ktoré reklamujem sa naozaj stali sme dosteli ku konsenzu. Pani bola ochotná moju reklamáciu do pobočky A odfaxovať. Popri tom ma ubezpečovala, že pobočka B v žiadnom prípade nebude reklamáciu riešiť a ani sa k nej žiadnym spôsobom nevyjadrí. Nevyjadruje sa až takým spôsobom, že na otázku “ako dlho môže trvať vybavenie reklamácie”, odpovedá “U nás sa to snažíme robiť bezodkladne, neviem, koľko to trvá inde.” Medzi rečou vraví, že platobnú kartu mi v pohode mohli doručiť na ktorúkoľvek pobočku, ak by som o to požiadal (samozrejme, že som o to žiadal a pani na pobočke A mi tvrdila, že sa to nedá). Mám dosť.

    Vrámci reklamácie teda namietam poplatok 1,56 eura za výber hotovosti na pobočke Slovenskej sporiteľne. Poplatok namietam preto, že mi chybou bankomatu Slovenskej sporiteľne bol znemožnený výber z bankomatu, ktorý mám s nulovým poplatkom, inak povedané – zadarmo.

    Doterajší sumár časových a finančných nákladov spojených s výberom peňazí z bankomatu Slovenskej sporiteľne, ktorý som mal mať zadarmo:

    • Návšteva pobočky A – strata času približne 20 minút
    • Opakované volania na hotline Slovenskej sporiteľne – odkadujem pár centov
    • Poplatok 1,56 eura za výber hotovosti
    • Návšteva pobočky B – strata času približne 60 minút
    • 1,5 eura za parkovné v meste pri pobočke B
    • Benzín za jazdu k pobočke B a späť cca 1,8 eura

    Za toto všetko žiadam “minimálne vrátenie poplatku”. Ako to celé dopadne? skúste si tipnúť výsledok v mojej malej ankete:)

    [poll id="1"]

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      Tags: , ,

      2 716 x čítané

      Komentáre (7) to “Reklamácia v Slovenskej sporiteľni”

      1. dusoft 16 október 2009 at 21:58 #

        prave preto, ze A nevie, co robi B a B odmieta robit “nadpracu” (a dalsim neprijemnostiam pri osobnom kontakte – vacsinou socialisticky pristup) som zo SLSP pred cca 6 rokmi odisiel. a som spokojnejsi.

      2. Kusi 17 október 2009 at 00:07 #

        v ankete chyba moznost ze sa na to vydlabnu.
        No a nad anketou mas malu chybu: “odkadujem pár centov” to len pre krasu :)
        Inak drzim palce pri vybavovani.

      3. Trent 17 október 2009 at 10:33 #

        Ina vec je, ci s tym oplati vobec zaoberat… Ale s podstatou suhlasim…

        • marek 17 október 2009 at 12:30 #

          Myslim, ze v sumari som jasne naznacil, ze na tejto aktivite som stratovy (naklady na reklamaciu su vyssie ako pripadna reklamovana suma), ale som pripraveny “zafinancovat” test kvality sluzieb tejto banky :) BTW: uz coskoro tu bude “zivy” test fungovania online objednavok v jednej firme :)

      4. Mato 17 október 2009 at 11:04 #

        Ja nemam problem banku zmenit. Taktiez som po VS zo SLSP odisiel cca pred 5-6 rokmi – zmeny poplatkov, vydanie/nevydanie platobnej karty, zmeny podmienok ku kartam, ktore boli prilozene k novovydanej karte, v tom case dlhe rady na pobockach, kedze nie vsetko sa dalo vybavit online alebo telefonicky, nutnost chodit na “matersku” pobocku a pod…

      5. marek 17 október 2009 at 12:32 #

        vsetkym k moznosti odchodu z banky: drzi ma tam hypoteka, takze este par rokov budem klientom SLSP. Riesenim ako vyslovit spokojnost ci nespokojnost je info na blogu a to, ako intenzivne budem ich sluzby vyuzivat. Teraz platim najvacsi balik sluzieb, ked po tejto skusenosti skoncim odmietnuty, nie je problem upravit vyuzivanie sluzieb SLSP a presunut “zivy ucet” do inej banky.

      Trackbacks/Pingbacks

      1. ifresh.cz - 18 október 2009

        Reklamácia v Slovenskej sporiteľni…

        O tom, ako si v banke vážia zákazníkov…