Nepomohli sme? No a?

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    Mám rád firmy, ktoré zaujíma ako ich služby fungujú. Firmy, ktoré chcú vedieť, ako môžu klientovi pomôcť a na základe takéhoto zisťovania sa snažia služby zlepšovať. Nie je nič lepšie, ako keď v momente keď neviete ako ďalej a dostupné nápovedy vás neposúvajú ďalej v riešení problému, príde na rad online podpora. „Vaše problémy na našu hlavu.“ Čosi v tom zmysle čítate medzi riadkami, keď vám výrobca ponúka dokonca tri rôzne riešenia. Ani jedno však nefunguje…
    Trikrát kliknete na tlačítko „prd ste mi pomohli.“ Reakcia firmy? „Ďakujeme za váš čas. Nepomohli sme vám? Nevadí, vaše odpovede boli zaslané výrobcovi.“ Čosi také som čítal medzi riadkami webového formulára. Len neviem, či som mal byť ako klient spokojný.

    Prvá pomoc Microsoft

    Prvá pomoc Microsoft

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      Tags:

      2 018 x čítané

      3 Comments to “Nepomohli sme? No a?”

      1. fedor 25 novembra 2008 at 14:30 #

        Junacik, tak toto poznam a presne taky formular to bol..
        po servispackoch sa server zacal spravat neznesitelne drzo..
        poslal som aj desat krat chybovu hlasku s detailnym popisom aj kontaktom kde by ma mohli kontaktovat az zistia viac – chyba bola dost neurcita tak som popisal vela vela detailov.
        a.. nic sa mesiac nedialo ani dva.. server som nahodil s uplne inym softom a zabezpacenim.. vsetko dodnes beha bez najmensich problemov.. Najhorsie je to ze sw bol normalne legalne kupeny – cca 23tis tak vlastne skoncilo na smetisku kedze suppport nic neriesil a nedalo sa to pouzivat.. poznam ludi co z toho isteho dovodu ani neupgraduju a nedavaju servispacky ale radsej uplne ine firewally alebo rovno iny os

      2. pavlix 25 novembra 2008 at 18:02 #

        Marek, tieto problemy mas preto, ze stale veris Win…skus nieco ine…Linux pokial si macher alebo Apple pokial si pohodlny macher a mas vystarane :} My co sme switchli sme nadmieru spokojni…

      3. marek 26 novembra 2008 at 08:28 #

        to pavlix – mame doma dva pocitace a oba su na Windows, dokonca legalnych. Popravde toto bol jeden problem vaznejsi po dost dolhom case. Nakoniec sa ukazalo, ze to bol odchadzajuci pevny disk.
        Mna skor skrie, ze s podobnym „supportom“ sa stretavam aj u inych vyrobcov softweru, nielen u Microsoftu.