Megavýpadok UPC

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    Prídem domov v nádeji, že si pozriem ďalší diel Votrelca. Miesto toho na STV prebieha vojna mravcov – čierni proti bielym. Celkom dramatické, ale po čase nudné. Prepínam na Markízu. Tam to isté, ČT1 rovnako. Presne ten istý program naraz vysiela CNN, BBC dokonca aj TV Nautik. Rozmýšľam – bud ide o udalosť celostvetového významu alebo… Alebo nám do baráku ťahá cez kábel signál spoločnosť UPC. Je krátko pred 22-hodinou, verím, že nebude problém to zistiť.

    Naklikám www.upc.sk a sledujem čím všetkým zlepšuje kvalitu môjho života UPC.  „chello je už aj v Dunajskej Strede!“ hlása horúca novinka. Takže nejde o problém UPC, inak by isto medzi novinkami bolo aspoň: „Sorry brácho, ale v Petržke na bedňu čumieť nebudeš!“Ja sa medzitým snažím dostať k telefónnemu číslu na infolinku. Zákaznícky servis –> Kontaktuje nás… ide to ako po masle.

    Na vaše telefonické otázky vám radi odpovedia vyškolení operátori klientského centra.  Super, vravím si a vytáčam číslo. Čože? Každý deň od 7:00 do 20:00 hod. vrátane víkendov 24 hodinový Helpdesk pre Internet. Tak ako od siedmej do ôsmej alebo 24-hodinový helpdesk? A iba pre internet?Na káblovku kašleme? No nič, vytáčam číslo a počúvam: „Vitajte v spoločnosti UPC…. z dôvodu zvýšenia kvality služieb zákazníkom…. Stlačte jednotku… práve ste sa dovolali do odkazovej služby….môžete zanechať odkaz…“ Aha, takže si páni a dámy v UPC vypočujú môj odkaz pri rannej káve?

    Mimochodom, aj vám už prišiel do schránky list, že Orange vám ponúka služby aj ako káblovkový operátor? Zamyslia sa nad možným rizikom straty zákazníka páni v UPC. Aspoň pri rannej káve?

    Ozaj aké je ponuka káblových televízií?

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      17 thoughts on “Megavýpadok UPC”

      1. A este k tomu doplnim taku jednu perlicku – nielenze UPC nema 24 hodinovy helpdesk pre kablovku, ale vcera nefungovala ani ta uzasna odkazova schranka, do ktorej sa maju hlasit poruchy…

      2. ja som mal pri burke vypadok internetu, kablovky a UPC telefonu vyse 24 hodin … a to podnikam z domu. problem bol v elektrarnach … a ak chces, vezmi si ten orange, ale potom neplac a nestazuj sa … v UPC sa ti budu moct akurat tak smiat pri tej rannej kave. ;-)

      3. ty si si to asi VOBEC necital, vsak? tam sa pise, ze im PRETALI optokabel pri vykopovych pracach na stavbe tretej strany! a nedali to na web, taky problem? stacilo mat cislo na svojho osobneho operatora a mali by svoje info. kazdy dom ma niekoho prideleneho. jeho cislo je na vchode alebo vo vchode, len keby to par inteligentov nedavalo dole. nebolo to vcera online, je to dnes. ked nejde T-COM, nik sa nestazuje, preco asi? a ani to nedaju na svoj web. ked bol vypadok elektriny v blave pred dvoma rokmi, elektrarne sa neunuvali nic urobit! ani dovolat sa nedalo! na ich linke ziadne info!ale preco neutocit stale len na UPC, vsak? ;-)

      4. eMDi, ale no tak:) preco riesis fakt, ze na tejto stranke nikto nekritizoval T-COM za vypadok pred dvoma rokmi?:) Nie som klientom T-COM, ani som nim nebol, do vypadkov v ich sieti ma NIC NIE JE. Fakt, ze som mal problem s elektrarnami, som tu pisal vtedy, ked to bolo aktualne. Teraz som mal problem so sluzbami UPC, tak som napisal o tom.
        Mne je jedno, kto mohol za vypadok signalu, hoci aj ufoni. Proste som cakal, ze to zistim, preco si za cely vecer nepozriem nic, aj ked za to platim. Cakal som jedinu vec – ze na webe bude „vieme, ze je vypadok, riesime to“. to je vsetko. Ked som pred casom mal vypadok v pripojeni na net, zavolal som a odpoved bola „ano, na vasej ulici je vypadok, riesime to.“ bol som spokojny, o nicom som nepisal. rozumieme?

      5. Orange – ked som vo februari dal „vypoved“ v UPC a presiel na Orange tak UPC to bolo uplne jedno. Najskor som volal na infolinku a pytal sa ake doklady k tomu potrebujem. Bez problemov mi tetuska povedala, nic nevyzvedala ze preco chcem zrusit zmluvu a pod. (skuste sa toto opytat v T-Mobile alebo Orange ze chcete zrusit pausal ako vas budu presviedcat). Rovnako to prebiehalo v tom ich zakaznickom centre. Dokonca na tlacive boli checkboxy s dovomi vypovede a zenska sa ich neunuvala vyplnit a opytat sa nas to :)
        A perlicka na zaver – ked som uz 2 tyzdne mal FTTH od Orange (ale UPC net este isiel do konca mesiaca), tak mi poslali email ze mi ponukaju na X mesiacov net za polovicnu cenu… Hmm zobudili sa trochu neskoro :)

      6. eMDi: nemali to na webe vcera, nemaju to ani teraz. Ja mam sice tiez medialne v citacke, ale vacsina klientov UPC bude hladat informacie prave na ich strankach, ked sa uz na „24-hodinovy helpdesk“ nedovolaju od 20:00 do 07:00.

        BTW na T-com sa nestazuje preto nikto, lebo uz ho okrem firiem skoro nikto nepouziva. Dufam, ze casom tak dopadne aj UPC. Maniere k zakaznikom ma podobne ako byvale ST:-(

      7. Marek & all: ale skuste si Orange pripojit na 4x TV ako mam UPC… kolkoze to bude stat??? Inak ma velmi laka net od Orangu ale kvoli telke som zostal pri triple play… :-(

      8. hej, to je skutocne velke negativum, ale momentalne ho neriesim. clanok NIE JE o odchode od UPC k Orange. Clanok je o tom, ze kablovka nesla, UPC mi ako klientovi nevedelo poskytnut info o tom, preco vypadok je.
        A o tom, ze takyto pristup moze viest k odchodu ludi od UPC naúpriklad k Orange:))

      9. na medialne je napisane:

        Kolár priznáva, že na zákaznícku linku UPC mohol byť pri množstve postihnutých zákazníkov problém dovolať sa. Jej prevádzka skončila o 20:00, presne v čase výpadku. Neskôr sa volajúcim zákazníkom ozvalo automatické hlásenie, ktoré hneď po dovolaní sa oznamovalo príčinu výpadku a súvisiace informácie.
        takze neposkytovali ?

      10. eMDi: Ale TO NIE JE PRAVDA! ja som tam opakovane volal a ziadna informacia o probleme tam nebola. mne je jedno, kto co hovoril, ja som to zazil. verim sebe viac ako Kolarovi

      11. Marek: skutocne velke negativum to je, uznavam, ale tiez to neriesim. Lebo ani takyto pristup nevedie (bohuzial, i ked moze) k prestupu napr. k Orange… prave kvoli tomu ze mam 4 telky a signal z Orangu sa akosi neda viest tam kam treba musim ostat pri UPC. Skutocne nemienim za nase tv programy platit 4x take prachy za prijimac a sluzby.
        BTW, ani vcera som to ani neriesil, kukol som von z obyvky, vidim, ze telka nesla nikomu na sidlisku. A tym padom to pre mna skoncilo, ani ma nenapadlo niekam volat (naco, ked to nejde nikomu, a ani po telefonate to zrejme nebude ine). Este ze mam v dvoch kompoch DVB-T karty :-) i ked s obmedzenou ponukou kanalov. A navyse, cakal ma zaverecny dvojdiel LOST S03 :-)… takze nebolo o com.
        ;-)

      12. eMDi: neskor je aj na druhy den o desiatej
        Trent: no to si si to pekne dlho odkladal. To si vydrzal vyse 2 mesiace?

      13. trent: 1,2,3,4 telky momentalne neriesim, tv kartu v kompe pustam uz len pocas MS v hokeji:)) samotnu telku pozeram vacsinou len ako zvukovu kulisu… na televizoe pozeram skor uz len filmy z dvd-cka.

      14. Prave na tie MS v hokeji som myslel :-))), ver ze 4 telky su vyhoda…
        btw, ked samotnu telku nepozeras, naco si sa tak rozohnil pri tomto vypadku? Setri nervy, coskoro sa ti zidu. a budes ich muset mat pevne aspon 18 rokov :-)
        inak pamatam casy, ked bolo iba stv1 a 2, sem tam bola porucha, napis na telke „Prepacte poruchu“ a pochybujem ze niekoho napadlo niekam volat :-)

        bolek: ak to bolo k tomu LOSTU tak iste… cakal som na cesky AXN dabing a ten bol teraz v nedelu ;-)

      Nie je možné pridávať komentáre.