Prečo banky nemajú čas

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    pracovne-vytazeny.gif Celkom ma roztrpčilo, keď som zistil, že niektoré banky nie sú schopné s klientom komunikovať mailom. Fakt, že vám zašlú citáty z ich produktovej brožúrky nepovažujem za komunikáciu. Najmä, keď som položil konkrétne otázky. O tomto probléme som písal v článku Hľadá sa najlepšia banka -> hľadáme totiž najlacnejší spotrebný úver –> pretože kupujeme auto. Stále som však nevedel, kde je na strane bánk problém. Prečo časť z nich nekomunikuje mailom?

    V hre bolo niekoľko odpovedí:

    • nemajú záujem o moje peniaze
    • nemajú ľudí, ktorí by mi odpovedali
    • majú ľudí, ktorí sú za odpovede platení, ale tí na svoju robotu kašlú
    • z každého rošku trošku
    • iná odpoveď

    Odpoveď som zrejme našiel niekde inde. V odsledovaní toho, odkiaľ prišli ľudia, ktorí si článok na blogu prečítali. Nuž, pozrime sa na domény, z ktorých v týchto dňoch prišlo najviac ľudí:

    Dnes
    1. OTP banka
    2. Slovenská sporiteľňa
    4. Prvá Komunálna Banka
    7. Československá obchodná banka
    10. Národná banka Slovensko

    Včera
    1. OTP banka
    3. Slovenská sporiteľňa
    4. Istrobanka
    6. Prvá Komunálna Banka
    7. Národná banka Slovensko

    (Z TOP10 rebríčka som vznechal domény, ktoré som nevedel identifikovať alebo nepochádzali zo žiadnej z bánk, či poisťovní)

    Takže ešte raz –  prečo niektoré banky nestíhajú klientom odpovedať mailom? Lebo cez pracovnú dobu behajú kade-tade po blogoch:))

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      Tags:

      6 669 x čítané

      9 Comments to “Prečo banky nemajú čas”

      1. OttY 22 marca 2007 at 10:52 #

        osobne si myslím, že mail nie je bankami považovaný za predajný kanál a preto nie je personálne zabezpečený. Okrem toho je asi žiadúce, aby klient keď chce úver, do tej banky zašiel. Ponuky a sadzby sa môžu líšiť od klienta ku klientovi. Už vidím, ako banke píšeš, že pracujem vo firme XY X rokov, som ženatý, hrubý mesačný príjem mám YX, mám 28 rokov, som ženatý a mám dve deti.

        Cez mail by som podával maximálne sťažnosť, alebo sa pýtal na veci typu „na akom telefónnom čísle môžem blokovať kartu pri odcudzení“. Proste nič osobné, na čo Ti odpovie bežné pracovník. Ku ponuke úverov Ti nemusí vedieť odpovedať pracovník call centra, na ktorého Tvoj mail asi dorazí. Okrem toho banky zvyknú používať pri prvom kontakte zo žiadateľom o úver aj skóringové modely posúdenia bonity klienta a toto Ti cez mail asi ťažko urobia.

      2. Vlado 22 marca 2007 at 19:01 #

        Zaujimavy clanocek …

        Prave pred par dnami som sa snazil vybavit hypoteku a mam veru podobne skusenosti. Napisal som viacerym bankam ze potrebujem tolko a tolko, ze zarabam tolko a tolko a ze nech mi pozicaju za co najlepsie podmienky.

        Podla mna cely problem je v tom, ze banka chce zarobit a len tak niekomu nebude na e-mail odpovedat hned ich najlepsie podmienky. Ved ani nevedia komu pisu, co keby som bol niekto z konkurencnej banky.

        Potom, ako som sa osobne zoznamil s niektorymi poradcami sa uz dalo e-mailom komunikovat bez problemov. Kludne som im mohol poslat ponuku inej banky a oni sa snazili mi ponuknut trosku lepsie podmienky od tej ich banky.

        Takze asi tolko moje skusenosti.

        Vlado

      3. ludvo 22 marca 2007 at 23:37 #

        velmy pekny clanek. dakujem

      4. Anonym 23 marca 2007 at 07:45 #

        Prva Komunalna Banka uz pekne dlho neexistuje – slendrian

      5. mekelle 23 marca 2007 at 07:51 #

        to Anonymous – to, ze PKB uz neexistuje, nebrani ludom, aby z domeny xxx.pkb.sk chodili na tuto stranku. Ci to boli ludia z Dexie netusim, takze som uviedol nazov banky podla domeny…

      6. jejbrat 23 marca 2007 at 15:45 #

        tiez som obehal zo 5 bank s podobnym problemom.
        Nakoniec som si kupil uver on-line a nemusel som ist nikam
        http://www.nauver.sk/
        Potreboval som (presne ako ty) 200000, s tym ze som si ich dal na 4 roky
        … a uz jazdim (zeleny Fiat Panda :-)

      7. rony 25 marca 2007 at 22:22 #

        jejbrat: 13.9%

      8. mekelle 26 marca 2007 at 07:16 #

        to rony – 13,9%? trosku vela, nie?

      9. rony 26 marca 2007 at 15:47 #

        mekelle: to je ten poplatok za „nemusim“ „nikam“ a „online“ :-)