Pomaranče miesto čerešní

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    Nemenovaný mobilný operátor vstúpil do sveta gastronómie a miesto tradičnej čerešničky na torte núka svoje pomaranče. Na Orange som sa obrátil s niekoľkými, podľa mňa jednoduchými otázkami. Keďže keď nemusím, netelefonujem, riešil som problém mailom. Na stránke píšu: „Ak hľadáte viac informácií o ponuke Orange pomôžeme vám: mail na infolinku.“ Väčšina inštitúcií dokáže odpovedať do 24 hodín. Tento časový limit považujem za uspokojivý, ak by som chcel odpoveď skôr, tak si radšej zavolám. Preto ma celkom prekvapila odpoveď, ktorá mi z Orange prišla po týždňovom čakaní.
    Začali podľa očakávaní: „dakujeme Vam za prejaveny zaujem o nasu e-mailovu sluzbu.“ Vravím si – super začiatok, a celý napätý čítam ďalej, aby som sa dozvedel odpoveď na moje otázky. Čo však čítam ďalej, ma vôbec neteší: „Ospravedlnujeme sa Vam, ze z prevadzkovych dovodov momentalne nedokazeme on-line odpovedat na Vasu emailovu postu a zabezpecit okamzite riesenie Vasich poziadaviek…kontaktujte prosim telefonicky Zakaznicku linku 905, na ktorej sa Vam nasi operatori budu profesionalne venovat.
    Na takejto odpovedi profesionálne pracovali týždeň? Asi by som sa radšej vrátil k tým čerešniam.

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

      Tags:

      2 993 x čítané

      7 Comments to “Pomaranče miesto čerešní”

      1. Sergej 19 decembra 2005 at 10:35 #

        To mas este dobre. Aspon ti odpovedali. :-) Ja som nedostal odpoved z Chella doteraz. Pred mesiacom som vyplnil formular s poziadavkou na zavedenie Chella a po odoslani naskocila hlaska, ze ma budu specialisti kontaktovat. Cakal som vtedy tyzden a pytal sa na telefonickej linke, ze kedy dostanem odpoved. Vraj do tyzdna. Pred par dnami som volal zase. Stale sa nic nedeje. Chello asi nechce moje peniaze. :-)

      2. Hyena 19 decembra 2005 at 12:13 #

        Hehe, tiež si myslím, že si na tom ešte dobre. Mne píšu zo Západoslovenskej energetiky doteraz… :-)

      3. mekelle 19 decembra 2005 at 12:26 #

        zapadoslovenska energetika, to je uplne ina liga…:)) snazim sa zmenit adresata ich sekov uz takmer rok:))

      4. Benita 19 decembra 2005 at 12:42 #

        s UPC mame tiez problem…

      5. Jozo 19 decembra 2005 at 13:28 #

        clovece, tuto odpoved som dostal v piatok, otazku som im polozil v pondelok :-))) chcel som to spv-ecko….

      6. Emo 19 decembra 2005 at 22:39 #

        Bud rad -ja som cakal u Orange na odpoved pri poziadavke na identifikaciu zlomyselnych volani 55 dni.

      7. knox 20 decembra 2005 at 21:09 #

        Hm ja som s chellom nemal zatial ziadny problem – inac pripomenul by som, mozno neviete, ze kazdy zakaznik chella ktory ziska noveho zakaznika plati nasledujuci mesiac iba korunu takze sergej pokial poznas niekoho s chellom tak mu mozes spravit radost.