Problem s SPV C500 v Orange SK

Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!

    ICQ

    ICQ

    Od stredy 27/7/05 mám problém s pripojením smartphonu Orange SPV C500 cez GPRS. Nefunguje mi internet, wap, icq ani maily a ani SPV ako modem pre PC/PDA. Nedokážem ani prijať MMS (musel som si ju pozrieť na webe), problémy mám občas aj s odosielaním SMS, keď dám odoslať SMS, uloží sa mi medzi Poštu na odoslanie ako pri mailoch a nič.

    05/08/05 DOPLNENÉ o priznanie chyby hovorcom spol.Orange
    DOPLNENÉ 11/08/05: vrátil sa mi môj reklamovaný mobil zo servisu
    DOPLNENÉ 25/08/05: ospravedlnenie a zníženie paušálu+poplatku za orange world o 50%


    Ked sa pokúšam pripojiť cez GPRS, po chvíľke dostanem hlášku, že sa to nedá a mám skontrolovať nastavenia telefónu, alebo či som v dosahu siete. Po takomto pokuse nemôžem ani telefonovať a ani mne sa nedá dovolať, som jednoducho vypnutý. Pomôže iba vypnutie/zapnutie telefónu, ak sa vsak pokúsim znova pripojiť cez GPRS, zase som nedostupný. Skúšal som sa pripojiť aj na inú BTS, neúspešne:-(.

    Keď prehodím SIM kartu do iného telefónu, GPRS mi z druhým mobilom funguje. Problémy sa neobjavili len u mňa, ale u viacerych ľudí s SPV. Na infolinke vraj nemajú hlásene žiadne problémy. Skušali sme prejsť s technikom nastavenia GPRS, všetko je OK. Je nejaký problém medzi SPV a Orange. Niečo asi menili v sieti Orange, lebo predtým GPRS chodilo vynikajúco.

    Dnes sa mi ozvali z infolinky 595 (0905 595 595, 02/ 5851 5951), že problém nie je v SPVčku, ale niekde u nich. Na riešení problému sa pracuje, akonáhle sa dozvedia niečo nové, ozvú sa mi. Infolinka Orange priznala, že nahlásených problémov je viac.

    Ja som SPV nakoniec zaniesol do servisu a reklamoval som nefunkčnosť GPRS + všetky s tým súvisiace hore opísané problémy. Keď už s mobilom nič neurobia, aspoň mi vyčistia prach pod displejom. GPRS mi na SPV aj tak nejde, tak mi SPV počas opravy až tak nebude chýbať a budem sa musieť zaobísť s nejakým horším telefónom, ktorý mi však korektne funguje aj v sieti Orange.

    DOPLNENÉ 05/08/05:
    Podľa hovorcu spoločnosti Orange, Petra Tótha, presnú príčinu problémov v komunikácii so sieťou, ktorá sa objavuje výlučne u telefónov SPV a iných telefónov pracujúcich s operačným systémom Windows Mobile, spoločnosť zisťuje v spolupráci so sesterským operátorom Orange France. Podobný problém sa totiž prednedávnom objavil aj vo francúzskej sieti. Orange svojich zákazníkov uisťuje, že problém nie je v mobilnom telefóne, ale v jeho sieti.

    Situácia bola stabilizovaná včera v poobedňajších hodinách, kedy technici spoločnosti Orange prijali opatrenia, vďaka ktorým momentálne opäť všetky služby fungujú tak, ako majú. Riešenie problémov však ešte nie je úplne ukončené. Orange totiž stále čaká na definitívne odstránenie problémov. Až do úplného vyriešenia je navyše stále pozastavený predaj telefónu SPV C500 v predajnej sieti Orange Slovensko.

    Spoločnosť sa za vzniknuté problémy ospravedlňuje.

    O odškodnení zákazníkov, ktorí nad tým vyše týždňa maturovali, žhavili platené infolinky spoločnosti Orange, preinštalovali si niekoľkokrát svoje smartphony a nakoniec si museli požičať mobily, ktoré im v sieti Orange fungovali, nepadlo ani slovo.

    Ozvali sa mi aj z infolinky 595 (kde som nahlasoval túto chybu a z kadiaľ mi 27/07/05 došla srandovná SMSka, že môj problém bol vraj vyriešený), že tentokrát je problém vyriešený naozaj. Keď som sa však pýtal, čo ho spôsobilo, alebo aké opatrenia prijali, aby sa to za mesiac neopakovalo, už mi odpovedať nevedeli. Chalan mi prečítal napísanú vetu od technikov a možno sa vraj dočkám nejakého oficiálneho vyjadrenia Orange. Čo očakávam určite je odpoveď na moju písomnú reklamáciu. Snáď to do konca augusta stihnú.

    DOPLNENÉ 11/08/05: ozvali sa mi z Orange, moje SPVčko je vraj opravené. Zbehol som do Orange a čakalo ma tu nové SPVčko, takže oprava prebehla asi tak, že mi dali nový kus. V „servisnom stredisku“ na Prievozskej mi do záručného listu zaznačili nový IMEI (výr.číslo) a vybavené. Dátum príjmu a dátum výdaja zo servisu je rovnaký, takže oprava bola v „servise“ vybavená za jeden deň. Akurát batériu a asi aj zadný kryt mám svoj starý. V zázname o oprave nie je nič uvedené, akurát výmena a nový IMEI. Verziu softvéru mám tú istú ako predtým (4.21.1088 zostava 14217), takisto aj verziu vysielača a prijímača (1337.0.32_0.03.18).

    Keď takto Orange rieši všetky reklamácie týkajúce sa horezmieňovaného problému zo sieťou, tak mi z toho vyplýva, že asi ani moc nechce priznávať, že nejaká chyba v ich sieti existovala. Tým pár ľudom, čo to ako ja reklamovali, dajú nové mobily a hotovo. Ďalšia možnosť je, že na Slovensku asi ani servis na SPV neexistuje a tak výmenou za nový kus riešia všetky problematické reklamácie.

    Zatiaľ mi GPRS šlape, tak si idem naspäť nainštalovať svoje aplikácie, nastavenia a zosynchronizovať kontakty a správy. Dúfam, že to tak ostane a nabudúce bude Orange experimentovať so sieťou opatrnejšie a nie na úkor svojich zákazníkov.

    DOPLNENÉ 25/08/05: ozvali sa mi z reklamačnáho oddelenia, ospravedlňujú sa a že mi za problémy, ktoré mi spôsobili znížia mesačný paušál a poplatok za orange world na 50 %.

    Páčil sa ti článok? Daj o ňom vedieť priateľom!
      7 734 x čítané

      No Responses to “Problem s SPV C500 v Orange SK”

      1. Hyena 30 júla 2005 at 11:00 #

        Orangutani majú v poslednom čase problémov viac… Ten doteraz nevyriešený záhadný výpadok. Aj tie menej nápadné, keď sa jednoducho neviem dovolať, sms jednoducho nepríde…

      2. Andrej Jaroševič 3 augusta 2005 at 21:22 #

        Mam SPV a rovnake problemy. Na 595 ma potesili, ze aj francuzsky Orange ma problemy so SPV a nech vraj pouzivam zatial iny telefon. Tak som sa obratil na oddelenie „sluzieb“ zakaznikom, nech mi telefon pozicaju (v pripade opravy to vraj robia)- musim byt naozaj na dratku a mailovat. Ta uboha deva sa vsemozne snazila na vyssich miestach (dokonale odizolovanych od dotieravych zakaznikov) vybavit vynimku, nakoniec mi tlmocila radu – obratte sa na najblizsieho predajcu Orenge a poproste ho, nech vam telefon pozicia. Svata prostota!
        Hoci som orangutan uz dost dlho, teraz by som reklamu zmenil na :
        To je zle, to musi byt ORANGE!
        1.8. sa zdalo byt vsetko v poriadku, ale od 2.8. to uz ani nepipne, jedine mladenec z Orenge mi dnes volal, vraj ako som bol spokojny s mojim telefonatom na 595, ci su to profesionali, ci sa chovali slusne a pochopili moj problem atd. Kedze sa chovali slusne a problem pochopili, mladenec si vo formulari zaciarkol odpoved ANO, o problemoch s SPV sa dozvedel iba odo mna, ale na to nemal vo formulari rubriku, takze taktne rozhovor ukoncil. Formular posle spravnej rade a vsetci budu hrdi, ze Orange najlepsi. Mozno aj je a za vsetkym bude velky Bill a jeho WM2003.

      3. Mario 11 augusta 2005 at 20:55 #

        Tiež som zažil podobné problémy. telefón mi síce naskočil po resetnutí pôvodných nastavení, čo ovšem spôsobilo zmazanie všetkych kontaktov a pripomienok. To mi zasa spôsobilo, že som skoro prišiel o prácu, keď som si neskoro spomenul na jeden dôležitý termín. Synchronizáciu som nemohol previesť, pretože po pripojení usb kábla sa telefón začne automaticky dobíjať a ja som bol ešte vo fáze formátovania baterky. Spojenie s počítačom cez Bluetooth sa mi doteraz nepodarilo rozbehať. Podarilo sa to vôbec niekomu. Už som sedel v predajni Orange, že si telefón nechám vymeniť ako vadný (pri kúpe sľubovali v prípade problémov kus za kus. Teraz je z toho zrazu kus za kus len do 30 dní od kúpy, ale výmena môže trvať do 30 dní, lebo to vraj musia poslať niekde do centra, kde to budú testovať :-) Teraz s užasom čítam, že nie som jediný, kto má tento problém. Každopádne však ešte doriešený nie je, lebo v pondelok mi internet opäť striedavo nešiel. Pekne sme dopadli. Nabudúce asi ostanem verný osvedčeným značkám Nokia a Ericson.

      4. bolek 11 augusta 2005 at 22:11 #

        Ja sa pripajam s PDAckom a s PC cez BT na internet. Uz si nepamatam ako som presne postupoval, ale v ramci reklamacie mojho problemu som akurat dostal nove SPV, takze mozno ti moj postup pomoze: na SPV som dal vyhladat zariadenia, naslo mi PC, SPV ma vyzvalo na zadanie kodu, zadal som kod do SPV, potom ten isty na PC a je sparovane.

      5. juraj 7 septembra 2005 at 13:29 #

        nekupujte si SPV od orange-u !!!! mne sa rozbil lcd display a povedali mi ,ze na slovensku servis nie je a cena opravy by mala byť cca 128 EUR a doprava ???? 1000-3000 sk. Hanba im. Ak niekto chce prerazit so svojim telefonom a nie lacnym mal by sa nad tymto zamysliet. Uz som skusal zohnat lcd cez net ale marne ,nikto ho nema a tak talefon mozem zahodit. Skoda mam ho len mesiac.

      6. Vilo 25 novembra 2005 at 08:05 #

        podarilo sa niekomu rozchodit pripojenie pc na inet cez spv 500(bt)
        ak ano ako ???

      7. bolek 25 novembra 2005 at 09:41 #

        mne. Co ti konkretne nejde? Mas ho sparovany s PC, komunikuje BT na PC s SPV? Mas dobre vyplneny ten inicializacny retazec, cislo… pri smartoch je to trosku ine ako pri inych mobiloch?

      8. Vilo 28 novembra 2005 at 09:13 #

        spojenie cez bt by malo byt vporiadku , sparovane su , retazec – tym myslis asi +cgdcont =1 , „IP“,“internet“ cislo *99# , obvykle som v mobile zadal este miesto pripojenia – internet ale v spv to neviem naist , a podla oranzoveho help desku sa nic take nenastavuje

      9. bolek 28 novembra 2005 at 09:29 #

        Predpokladam, ze si to konzultoval s linkou 595, ak nie odporucam, oni to s tebou preberu krok za krokom aj s tvojim operacnym systemom. Ked ale vidim napisany ten tvoj retazec, za 1 tam mas medzeru. Malo by to byt takto, AT sa pri spvcku vyhadzuje, inak by to malo byt OK.

        Ja si to takto z hlavy nepamatam, ked pridem domov z roboty pozriem to a dam ti vediet. Ak mas ICQ ja mam cislo 219805133

        How to link PC to SPV smartphone – step by step

      10. toki 6 decembra 2005 at 23:13 #

        Co hovorite na tento postup???

        SPV C500 (HTC Typhoon) Windows Mobile 5
        ==================================

        Please Read the following carefully!

        Note: At present it might not be possible for you to revert back to your original rom – if in doubt do not flash your phone. However, you could try creating a backup of your rom using the guide listed in Rom Revert.txt

        Before you are ready to install Windows Mobile 5, you must update your boot loader to be able to accept the new rom. You can do that by plugging in your phone via USB and running the Patched_RUU.exe located in the Pre Upgrade Tools folder. Follow the prompts until you have updated your boot loader. Then copy the wm5.bin file from the Rom folder to your c: folder ready for the steps below.

        Next uninstall any previous version of active sync, and install active sync 4. After setup is complete uncheck the connect via USB box in active sync use Ctrl+Alt+Del to kill wcescomm.exe (so active sync doesn’t interfere with the upgrade process!)
        Power off device. Note: You may need to pull the battery out to accomplish this. Remember to put battery back in device before continuing.

        Unplug USB cable from device.

        Press and hold the Camera button down on your device. While still holding the Camera button plug device into PC via USB cable.
        A white screen will appear briefly showing the following:

        Need an IU (0)?
        Select 0 to toggle this from N to Y.
        Note: If your device begins to boot up normally, repeat Step 3.

        Your device will now be in the boot loader. Your screen should be displaying the following:
        Typhoon
        IPL 1.00 (this may vary by device)
        Typhoon
        SPL 1.01.0109 (this may very by device)
        Typhoon IU prompt does not display right away.

        5. DO NOT Disconnect device at this point.
        6. a. Enter the following: l c:wm5.bin
        WARNING: This is a lowercase L. Short for „load“. This is not a pipe „|“ or an „i“.
        Do NOT copy and paste path names into the MTTY utility. You will receive errors.
        b. Hit the enter key to begin the flashing process.

        Note: This window will hang at Start flashing new image!!! for a few minutes. This is expected behavior.

        7. Flashing is now complete. Close the MTTY flashing tool and proceed to the final stage.

        8. Run active sync or restart your PC and check the USB box to establish a new partnership.

        Please note the new boot loader has options to reset HIVE or Format simply by pressing 1 and 2 from the boot screen. Take care not to use these functions as they are the equivalent of doing a hard reset!

      11. Vlado 17 januára 2006 at 23:06 #

        Odkaz Jurajovi, ak ešte máš ten telefón s rozbitým displejom, tak mám oň záujem.

      12. Peter 6 júna 2006 at 19:11 #

        Ahoj. Neviete niekto, kde by som zohnal komplet novy kryt na spv c500? Najlepsie cierny. Vdaka.

      13. Niko 3 júla 2006 at 21:38 #

        Potreboval by som kryt na SVP.Ale funkcne novy neviete mi niekto poradit???Na a kej stranke ho objednam daukej mozte ni poslat e-mail,alebo zavolat na 0918127189.Vopred dakujem